Welke gegevens heeft u nodig om telefonisch een rit te boeken?

–  Uw vertrekadres (Plaats, straatnaam + huisnummer)
–  Het adres van uw bestemming (Plaats, straatnaam + huisnummer)
–  Uw telefoonnummer
–  De dag, datum en tijdstip van ophalen
–  Bij een retourrit ook het tijdstip waarop u teruggebracht wilt worden
–  Gebruikt u een rolstoel of rollator?

Zo kunnen wij u telefonisch snel helpen, voorkomt u misverstanden en bent u verzekerd van het vervoer door de  Plusbus.

Een ritaanvraag (of aanvraag voor meerdere ritten) dient minimaal 2 werkdagen van tevoren plaats te vinden.
Dit kan zowel telefonisch via 06 41 91 77 57 op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 11.30 uur of via het Ritaanvraag Formulier

Met uw aanvraag stemt u in met het gebruik door de Plusbus van uw gegevens. Wij gaan hier zorgvuldig mee om en gebruiken uw gegevens enkel om onze dienstverlening op een zo goed mogelijke wijze uit te voeren. (zie verder hoofdstuk AVG).

Voor de Plusbus geldt dat deze op het afgesproken tijdstip (met een marge van circa tien minuten) voor uw deur verschijnt.
Wij vragen u om de chauffeur niet te laten wachten in verband met zijn te rijden route en zo vertraging voor anderen te voorkomen!

De Plusbus Doesburg e.o. is niet aansprakelijk voor vermissing van goederen en/of geld gedurende de ritten.

Er wordt gereden van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 18.00 uur.
Op zaterdag wordt er van 09.00 uur tot 18.00 uur gereden.

Avondritten  op maandag t/m zaterdag vinden in overleg plaats en zijn alleen mogelijk bij aanwezigheid van een chauffeur. Op zon- een feestdagen rijdt de Plusbus niet.

Tarieven

Tarieven Plusbus – 2018 – Inwoners Doesburg